pondělí 21. září 2015

Freshers week

Freshers week je označení pro týden plný akcí připravovaných staršími studenty pro nás, lidi v prvním ročníku. A co jsem v tom svém freshers weeku, který bývá některými studenty považován za nejlepší týden celého studia, zažila já?

No, poté, co jsem musela asi 15 minut před odletem letadlo opustit, abych si ze svého odbaveného zavazadla vyndala pepřový sprej (haha, připadala jsem si trochu jako terorista), poté jela s taxikářem, kterému jsem za 20 minut konverzace rozuměla jen to, ať si své 4 roky studia užiju a pak se v půl dvanácté konečně s obrovskými zavazadly dostala na kolej, kde mě přivítal opilý španěl, který mi nadšeně sděloval, že neumí anglicky, jsem byla trochu vystrašená, co všechno mě ještě čeká.

Nakonec ale uplně zbytečně... :). Následující fotky jsou malým výběrem toho, co jsem v uplynulém týdnu zažila.
Nejvíc mě zatím překvapila asi celá nálada na uni - všichni se snaží, aby si člověk připadal, že zapadá a někam náleží a vedle samotného studia mi už nejméně na třech přednáškách bylo kladeno na srdce, abychom byli co nejvíc aktivní a abychom si vedle vědomostí odnesli i co nejvíce skills.

A ještě jako ochutnávku nálady na uni mám video - https://www.youtube.com/watch?v=QnznH27p0JA, z "slavnostního" uvítání na univerzitě první den freshers weeku. Haha, nedokážu si představit, že by se něco takového dělo u nás - slavnostní projevy (např. i rektora uni Edwarda Snowdena, který byl i online neuvěřitelně charismatický) prokládané skandováním 4 studentských "spolků". Stačí přetočit vlastně asi kamkoliv, například na 24:00).










1 komentář:

  1. Ty fotky jsou super. Vždycky když na kouknu na tvůj blog, tak mě to motivuje k tomu, abych se alepoň snažila dostat na uni ve Skotsku a nebála se toho, že budu ze svých spolužáku jediná.
    Jak zatím Skotům rozumíš? Mluví přednášející opravdu s 'přízvukem' nebo spíše normální angličtinou?
    Bydlíš na koleji? Na kolik to asi výjde?
    Omlouvám se za spoustu otázek. A děkuji za to, že píšeš.
    Anwen

    OdpovědětVymazat